"Od členstva v SAMO očakávame najmä posilnenie spolupráce s ostatnými
členmi pri presadzovaní opatrení, ktoré prispejú k zlepšeniu
podnikateľského prostredia v oblasti maloobchodu a veľkoobchodu a
zároveň nám umožnia zdieľať naše skúsenosti s inováciami a
digitalizáciou v sektore lekárenskej starostlivosti," uviedol generálny riaditeľ Dr. Max Slovensko Marián Jánoš.
"Prijatie najväčšieho lekárenského reťazca na Slovensku do našich
radov nepochybne posilní hlas predajcov. Jeho vstup zároveň predstavuje
pre SAMO príležitosť otvoriť sa aj voči ďalším segmentom maloobchodu,
ktoré majú u nás dvere otvorené. Našou prioritou je pomáhať zlepšovaniu
podnikateľského prostredia, špeciálne v maloobchode a veľkoobchode.
Veríme, že spolupráca s Dr. Max prinesie nové impulzy a perspektívy do
našej činnosti," povedal Krajčovič.
Spoločnosť Dr. Max Slovensko pôsobí zastáva významnú pozíciu na
slovenskom trhu v dvoch hlavných oblastiach, v kamenných lekárňach a v
lekárenskom e-commerce. Naprieč celým Slovenskom prevádzkuje viac ako
420 lekární a v otváraní ďalších plánuje pokračovať. Zamestnáva takmer
2700 ľudí.
SAMO združuje najväčšie maloobchodné a veľkoobchodné spoločnosti na
Slovensku, ktoré zamestnávajú viac ako 30.000 ľudí. Združenie vzniklo z
iniciatívy spoločností Billa, Kaufland, Lidl, Metro a Tesco, ktoré sú
jeho zakladajúcimi členmi. K nim neskôr pribudli spoločnosti dm drogerie
markt a Terno real estate a teraz aj Dr. Max.